Monday, November 3, 2008

Talk 弊 - 跑步鞋


我有个习惯,就係做唔同嘅运动要着唔同嘅鞋
好似篮球要有篮球鞋,足球要有足球鞋
跑步要有跑步鞋,爬山要有爬山鞋等
就连行街嘅波鞋都要有唔同嘅分类
每样都分得很清楚,唔会捞乱咁嚟着

寻日又再度去咗谷中城度搵波鞋
不过咁次唔係搵篮球鞋,係搵跑步鞋
皆因至少有六到七年冇打过波咗
所以为咗练返条气,就决定买对跑步鞋
嚟度用嚟跑步,帮助恢复条气之用

本人出身地下层,对于名牌呢样嘢不嫐都係得个睇字
所以专门店D嘅嘢我唔会去睇,都冇咁嘅本事去买
再加上对鞋係辅助之用,所以平、靓、正会係我嘅第一选择
就係咁,我就係Jusco度以少过100蚊入手咗对Admiral跑步鞋
而且重俾埋个九折你,平、靓、正呢三样嘢都差唔多几乎有齐晒
款头方面,基本上都冇乜点要求
係咁易揀返对比较顺眼、似跑步鞋款嘅就算

2 comments:

Florence said...

哇..我以加先知原来你有咁嘅习惯~
哈哈~其实我都好想收集波鞋..
但是我没有咁嘅本事..
x_x

territerrible said...

哈哈。。还好喇。。我唔算储波鞋喇,只不过係将之分类係唔同嘅用途上啫。。:P

不过讲开又讲,波鞋我以前真係有储。。
不过大多数都卖晒喇~:)