Friday, October 31, 2008

Friday 星期五 - 晴天

星期五
忽冷忽热

架车最近唔知发乜嘢神经,呢度坏完到个度坏
上个星期先整完个防盗系统
点知呢个星期就轮到个冷气泵流水
重搞到乘客位度几乎湿晒
唉。。。。睇嚟呢一次唔破财都唔得囖。。。。

不过除咗架车发下神经之外
呢个星期对我嚟讲都算几有意义嘅
前几晚同亚高佬去USJ度睇苏丹杯八强嘅比赛
竟然俾我撞返读书时期嘅死党兼半个师傅亚威仔~

计计下自从毕业之后都有成六至七年冇见面喇
今次嚟到睇比赛我都有预感会撞返佢嘅喇
皆因佢以前係个篮球州手兼县手
所以佢今次嚟参加对我嚟讲都唔算出奇嘅
一问之下原来佢嘅队已经入咗四强
可惜嘅係寻晚佢个场四强比赛我冇去到睇
不过我相信如冇意外,都应该入咗决赛嘅喇
今晚决赛一定要去捧场支持下先得~

讲开又讲,今时今日我手波有返咁上下水准
真係要多得亚威仔你当年嘅指点同教诲
罚球、中距离射球、三分球个方面你真係教咗我唔少嘢
係度真係要同你讲声多谢加无限感激先得~

如冇意外,下一季嘅苏丹杯我可能会参加
如有机会对到你,我唔会留手嘅囖。。。。
不过你咁劲,实唔怕嘎喇~
哈哈~

No comments: