Friday, October 10, 2008

Friday 星期五 - 晴天

星期五
风和日丽

几日前放咗工冇嘢做
就约咗两个旧同学,亚丽妹同亚强哥饮茶
惗惗下,自从亚丽妹换工之后
都有成半年冇见过佢咗

一排冇见,大家都几多嘢倾下
好耐都冇试过咁过瘾喇
唔经唔觉都倾咗有成三粒钟咁多

睇见佢,比以前成熟咗
再听返佢讲D关于新公司D嘢同运作
先知佢係度学咗唔少嘢
接触D人同嘢多咗,连个人都变成熟咗
係度想同佢讲声呢D係好事嚟嘅
继续加油囖,亚丽妹~
哈哈~

呢几日,有个朋友同我争论咗个问题
佢话,一个人嘅设计风格唔可以改变
但係一个人嘅设计宗旨就可以改变
我係度唸,有冇搞错啊
咁都得?

皆因大家嘅惗法唔一样
我都唔同佢吵咁多
免得为咗D小事而伤大家感情

迟下我会写篇关于以上所争论嘅嘢
表达我对呢个问题嘅惗法
同我对佢唔认同嘅意见等等

呢个星期嘅周记就係咁多
到此为止~

No comments: