Friday, October 3, 2008

Talk 弊 - 风格

睇过咁多嘅Tee,
係唔係觉得好多都是黑色嘅咁
冇错,基本上来讲大多数都係
黑色或者白色,可以算係T-Shirt中嘅基本色
我本身,就比较锺意将D设计摆係黑色衫度

好啦,係度想问下
会不会觉得D衫嘅设计比较偏向黑暗/诡异
冇错,黑暗/诡异就係本身一路嚟嘅风格
之前所upload个D就属于比较旧嘅设计
係初初入嚟呢间公司果阵时所做嘅
本身几喜欢下嘎,话晒都係跟住自己嘅惗法做出嚟嘅
依家睇返起仲觉得几黑暗,几ok下
啱晒我嘅口味,哈哈~

可惜喇,最后都係胎死腹中
老细话唔锺意,全部都唔要
话太hardcore,唔係个个人接受得到
惗返起当时都几hurt下嘎,嘻嘻~

不过咁,佢都有佢嘅道理
D衫嚟嚟去去都係黑衫白印,或者白衫黑印
虽然係,本身好锺意
但係睇得多就会变得好普通,好一成不变
佢讲到都几啱,话晒都係食盐仲多过我食米
佢就要求我加D颜色同D简单嘅设计上去
冇计 ,唯有係咁

就係咁,我就跟住佢要嘅嘢嚟做
但坚持D衬嘅颜色一定要係黑色
都好彩,到最后黑色嘅衬依然都係主打颜色
而设计个方面,就从黑暗/诡异中
演变成接住落嚟我要介绍嘅下一批设计
但就冇咁快嘅,先係度卖个关子先
嘻嘻~

通则变,变则通
有时惗到,风格对一位设计师来讲固然重要
但都要学识点样去变通,点样去跟住D潮流改变
不过,又唔可以完全迷失自己本身所拥有嘅风格喔
到目前嚟讲我本身依然都係度不停咁学习紧
保持风格同会变通之余,仲要顾及市场同消费者D要求
呢点先至艰难~

No comments: