Friday, September 26, 2008

Talk 弊 - 我很黑色

黑色,我最喜爱嘅一个颜色
生活上乜嘢都係离唔开黑色

黑发 - 由此至终都冇染过发
黑指甲 - rock友的一种文化
黑框眼镜 - Gucci黑框,够old skool
黑胶表 - G-Shock DW-6900黑胶表,贪佢够硬净
黑衫 - 我自己都唔知到底有几多件
黑鞋 - Converse Jack Purcell,经典中的经典
Adidas Superstar 35th Tokyo,卖咗
Nike Dunk SB The Melvins,卖咗

身边重有好多黑色嘅嘢,多到数唔清
我:黑色
黑色:我
有边个锺意黑色嘅冇?

No comments: